Sol·licitud de participació al programa Enfoca’T

* Nom

HelpEscriu el te nom tal com apareixen al teu DNI
* Cognoms

HelpEscriu els teus cognoms tal com apareixen al teu DNI
* Correu electrònic
Si us plau, verifiqueu el format de la vostra resposta.

HelpAquest serà el correu que utilitzarem per comunicar-nos. Assegurat de escriure'l correctament.
* Entra la teva data de naixement

* Adreça Postal

* Població de residencia

* Codi postal

Només es poden introduir números en aquest camp.

* Comarca de residencia
* Telèfon de contacte

Només es poden introduir números en aquest camp.

* Nivell d'estudis finalitzats
Esculli una de les següents respostes
HelpATENCIÓ: Marca solament els estudis que hagis finalitzat
* Quin és el teu nivell d'anglès?
(Segons el Marc Europeu de Referéncia)
Esculli una de les següents respostes
* Estàs actualment estudiant?
* Quina és la teva situació laboral?
Esculli una de les següents respostes
* Podria succeir que alguna de les oportunitats de treball sorgís lluny de la teva residencia habitual.
Estaries disposat a acceptar el lloc de treball?"
* ¿Estàs donat d'alta al Servei Ocupacional de Catalunya (SOC)?
Seleccioni les que corresponguin
Help

Estar donat d'alta en el Servei Ocupacional de Catalunya (SOC) és un requisit per participar al programa Enfoca't. En el cas de ser seleccionat i no estar donat d'alta al SOC, hauràs d'anar a l'oficina de treball més propera, en un termini màxim de dues setmanes des de la teva candidatura, i donar-te d'alta.

* ¿Estàs inscrit al Sistema de Garantia Juvenil?
Seleccioni les que corresponguin
Help

Estar inscrit al Sistema de Garantia Juvenil és un requisit, una vegada hagis sigut seleccionat/da, per poder participar al programa Enfoca't. A continuació, et facilitem un link en el que pots comprovar si compleixes els requisits per inscriure’t al Sistema de Garantia Juvenil.

Requisits per poder inscriure’t al Sistema de Garantia Juvenil

* Conformitat per al tractament de dades
Help

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD) l'informem que les seves dades són incorporades a un fitxer de la nostra titularitat, FUNDACIÓN ESPLAI CIUDADANIA COMPROMETIDA (FUNDACIÓN ESPLAI.

Les entitats vinculades a la FUNDACIÓN ESPLAI, CIUDADANIA COMPROMETIDA a les que s’atorga el present consentiment són: FUNDESPLAI - FUNDACIÓ CATALANA DE L'ESPLAI, FEDERACIÓ CATALANA DE L'ESPLAI, CENTRE D'ESTUDIS DE L'ESPLAI i SUPORT ASSOCIATIU.

FUNDACIÓN ESPLAI CIUDADANIA COMPROMETIDA es compromet a tractar aquestes dades amb la màxima reserva i confidencialitat. Les seves dades podran ser comunicades als efectes acreditatius oportuns a possibles organismes i institucions promotores i subvencionadores de les activitats i programes en què participa. Per exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició que contempla la Llei pot dirigir-se a: FUNDACIÓN ESPLAI CIUDADANIA COMPROMETIDA, mitjançant comunicació escrita Ref. Protecció de dades, Carrer Riu Anoia 42-54, 08820 El Prat de Llobregat (Barcelona) , o bé per correu electrònic a datospersonales@fundesplai.org. Especificant la seva participació en el Programa de Garantia Juvenil Enfoca'T en el motiu del correu.